FLIP-model og videomateriale

Dagens program stod i videoen tegn.

Vi skulle individuelt udarbejde en lille videoproduktion der skulle kunne indgår i FLIP modellens fase 2. Tilhørende skulle der udarbejdes en række spørgsmål der lagde op til refleksion over det emne der var præsenteret.

Jeg valgte at arbejde videre med det materialer jeg anvendte i min eksperimentperiode. Det blev ikke til hele oplægget, men en enkelt del af det.

Jeg har ialt video materiale svarende til 25 minutter, fordelt på 3 videoer hvoraf den længste er på 14½ minut.

Jeg har taget udgangs punkt i en vidoe der ligger i genren: Instruktion /vejledning, og har anvendt Screencast-O-Matic til at tale ind over en powerpoint præsentation Selve videon er uploaded på Youtube og kan ses her.

Jeg har tidligere udarbejde spørgeskemaer i vores LMS (Itslearning) og i Office365 forms, men har valgt at anvende Google Analyser for at prøve noget nyt. Det har dog aldrig været med integreret videoer, men billeder. Der er efter min mening ikke den store forskel mellem Office365 Forms og Goggle Analyser.


Jeg er i tvivl om hvordan man skal formulere sine spørgsmål, om hvor konkrete de skal være - men det kommer sikkert an på ens materiale. Mit skema kan ses nedenfor

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

2. Vejledning

Udkast til Synopsis Titel: Valg af didaktik til lærerløs undervisning v. Andreas Krogh Goldtman Friis, dep201118221 Kontekst og ...